gutopia-dev

[rgui-dev] אינטיליגנציה רגשית...

From: המרכז לאינטיליגנציה רגשית
Subject: [rgui-dev] אינטיליגנציה רגשית...
Date: Wed, 26 Dec 2007 05:21:30 -0600

אינטליגנציה רגשית – מקצוע העתיד!

המרכז לאינטליגנציה רגשית יוצא בסבב נוסף של קורס מנחים

*      כמה מאתנו קמים בבוקר מלאי התלהבות לקראת יום חדש, יצירתי ומאתגר?

*      כמה מאתנו מסוגלים לראות את המציאות כפי שהיא וליצור מציאות ששווה לחיות אותה?

פיתוח היכולת הזו קימת אצל כל אחד ואחד מאתנו.

צריך ללמוד לקרוא את המפה נכון, ולהתאים את הדרך ליעד שלי תוך התחשבות בסביבה שלי. פריצת הדרך הזו תאפשר למשתתפים לחוות את הפשטות והקושי של כלי שנקרא אינטליגנציה רגשית הלכה למעשה וליצור שבירת פרדיגמות שאנו כל-כך שומרים עליהן גם אם הן מזמן כבר לא משרתות אותנו.

הקורס מכשיר מנחים באינטליגנציה רגשית ומקנה כלים לצמיחה והעצמה אישית

הקורס מיועד למנחים, מנהלים, מחנכים, מטפלים ועוד...

מגוון פעילויות המרכז:

  • פיתוח מנהלים – קורסים ארוכי טווח בשיתוף לה"ב - אוניברסיטת תל אביב.
  • אימון וליווי אישי למנהלים בכירים.
  • ליווי ארגוני לכלל שכבות הארגון.
  • תהליכים ארגוניים – הגדרת יעדים תוכניות ומימושן.
  • Outdoor – פעילויות המיועדות לשפר את התקשורת הארגונית והיכולת האישית
  • סדנאות שונות באינטליגנציה רגשית לקהל הרחב.

לפרטים נוספים לחץ כאן

לקבלת פרטים על פרסום במדייה זו , לחץ כאן !

מכתב זה נשלח אלייך עם חיוך, אם הפרענו אנו מתנצלים, להסרה אוטומאטית מרשימות הדיוור , לחץ על המעטפה למטה

Israel Internet Marketing
15986 P.O.B Jabotinski st - Arlozrov Tel Aviv, IL 11011 IL