gutopia-dev

[rgui-dev] תפתיעי אותו

From: מגיע לכם - סושי
Subject: [rgui-dev] תפתיעי אותו
Date: Sun, 23 Dec 2007 07:49:02 -0600

אוהבים סושי וגורמה יפני? עדיין לא התנסיתם?
הזדמנות נהדרת להתחיל!!!
מסעדת אריגטו מהוד-השרון, מזמינה אתכם ליהנות
מתפריט עשיר, מגוון ומפנק הכולל סושי, מוקפצים,
סלטים, מרקים, בשרים ועוד...
הפתיעו את בן זוגכם ותנו לו לטעום " קצת אחרת "
באווירה רומנטית ומענגת.

3000 הראשונים שיירשמו למועדון הלקוחות של מגיע לי ייהנו משובר הנחה חד פעמי בגובה 30%!!!

אם אינך רואה תמונה לחץ/י כאן

מידע למפרסמים | מבצעים נוספים
מודעה זו נשלחה אליך מתוך רצון טוב, מאגר הנתונים של "מגיע לי" נועד ליצירת כוח צרכני עצום אשר יועיל לכולנו. אם ברצונך לגרוע עצמך מהרשימה אחת ולתמיד לחץ על המעטפה... וראה הוסרת!

Promo Marketing
po box 449 - Sokolov, Herzelia 11111 IL