gutopia-dev

[rgui-dev] פיתרון מקצועי לבעיית פטריית הציפו רן , קבלו שיק במתנה

From: 250 שקל מתנה
Subject: [rgui-dev] פיתרון מקצועי לבעיית פטריית הציפו רן , קבלו שיק במתנה
Date: Tue, 18 Dec 2007 20:43:19 -0600

אם אינך רואה תמונה:לחץכאן

מרפאת פטרת סנטר פועלת ומתמחה במשך שנים רבות בשיטת טיפול ייחודית במחלת פטרת הציפורניים.

פטרת הציפורניים הינה מחלה נפוצה בכל שכבות האוכלוסייה , ילדים ומבוגרים.
הטיפול מתבצע ע"י רופאים ובפיקוח רפואי, המשחות מאושרות ע"י משרד הבריאות ומבוססות על חומרים טבעיים!

הלקוח זכאי לסדרת טיפולים עד שנה מתחילת הטיפול!
לקוחותינו מדווחים על כ 90% הצלחה ומגלים שביעות רצון רבה.

הטבה בלעדית לחברי מועדון מגיע לי - צ'ק על סך 250 ש"ח

לחץ כאן לקבלת ההטבה

מידע למפרסמים | מבצעים נוספים
מודעה זו נשלחה אליך מתוך רצון טוב, מאגר הנתונים של "מגיע לי" נועד ליצירת כוח צרכני עצום אשר יועיל לכולנו. אם ברצונך לגרוע עצמך מהרשימה אחת ולתמיד לחץ על המעטפה... וראה הוסרת!

Promo Marketing
po box 449 - Sokolov, Herzelia 11111 IL