gutopia-dev
[Top][All Lists]
Advanced

[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

[rgui-dev] אכפת לכם איך אתם נראים ?


From: hairloss38
Subject: [rgui-dev] אכפת לכם איך אתם נראים ?
Date: 07 Dec 2007 06:07:36 -0500

אם אינכם רואים מודעה זאת  לחצו כאן

 

 

חיילים , אנשים צעירים והוריהם !

צריך להבין, ככל שהטיפול בבעיות שיער מתחיל בגיל מוקדם יותר, כך ניתן למנוע החרפה במצב ולהגיע לגבורות עם בלורית. מומלץ לקרוא על המיתוסים הנפוצים, על הסיבות האמיתיות, ואיך נלחמים בתורשה. טוב לכל גיל ויפה שעה אחת קודם!

 

מיתוסים על איבוד שיער

סירקולציה Circulation : סירקולציה חלשה של דם לזקיקי השיער גורמת לאיבוד שיער. קיימות תרופות רבות המתיימרות למנוע איבוד שיער באמצעות הגברת סירקולציית הדם לזקיקי השיער.

מחקרים מראים כי עלייה בכמות הדם המוזרמת לזקיקים אינה משפיעה על גידול השיער. גם באזורים בהם הושתל שיער לא נמצאה זרימה מוגברת של דם לזקיקים.

זקיקים חסומים

אחד המיתוסים הנפוצים הוא שזקיקים חסומים הם הסיבה העיקרית לאיבוד שיער. זקיקים חסומים מונעים את גידול השיער , אך אינם גורמים לאיבוד שיער. גם שימוש בשמפו טיפולי ותכשירים לניקוי הקרקפת אינם תורמים למניעת איבוד השיער.

תזונה לקויה

קיימים מוצרים רבים המתיימרים להזין את זקיקי השיער ולמנוע איבוד שיער. אולם בפועל גם אנשים המשתמשים בתזונה נכונה ושימוש בתוספי תזונה לא ימנע את איבוד השיער.

טפילים

המיתוס החדש בנושא איבוד שיער הוא שטפילים גורמים להתקרחות. למרות שעל הקרקפת ניתן למצוא אורגניזם מסוגים שונים, הם אינם גורמים לאיבוד שיער. הדוגמא הטובה ביותר הינם חסרי הבית או אנשים עניים ממדינות מתפתחות אשר רעמת שיער מפוארת מתנוססת על ראשם. התכשירים אשר אמורים לסלק טפילים אלו לא הראו שום יכולת בגידול מחודש של שיער.

מה כן גורם לאיבוד שיער ?

95 אחוז מהמקרים של איבוד שיער נובעים מתופעה גנטית הנובעת מתורשה . ההשפעה של התורשתיות על זקיקי השיער הנה רגישות לתוצר לוואי של הטסטוסטרון הנקרא DiHydro Testosterone או DHT אשר גורם לכיסוי זקיקי השיער ולייצור שיער דק יותר, קצר יותר ודהוי. גברים ונשים ( נשים זוכות להגנה ע"י ההורמונים הנשיים, ירידה ברמת ההורמונים מקטינה את ההגנה ) הסובלים מבעיית הדלדלות השיער חווים את התופעה של שיער פלומתי ודליל. במשך הזמן זקיקי השיער מתנוונים ומפסיקים לייצר שיער חדש במקום שיער שנושר ויוצרים אזורים מבריקים בקרקפת שבהם קיימת קרחת קבועה ושיער חדש לא יגדל בהם.

קרחת הינה בלתי הפיכה. ברגע שזקיק שיער התנוון, אינו יכול למלא יותר את תפקידו, כמו כל איבר אחר בגוף. לא קיימת שום אפשרות להחיות או רפא זקיק שיער מת!

copyright ©1999-2004 advanced skin & hair inc. Los Angeles, California

אכפת לכם מהשיער שלכם?

אז תנו לו לחיות !!!

 

בטוח ואפקטיבי בהחייאת השיער ועור הקרקפת ומראה שיער מלא.

מיועד לנשים וגברים

 טבעי

קל לשימוש

תוצאות ראשוניות מהירות

עלות שימוש זולה

   ברישיון משרד הבריאות                                                           

על  רביבוגן 

 

ניתן לראות סרטון על השימוש במוצר באתר ההמחשה האמריקני - לחצו כאן

 

סדרת מוצרי   Revivogen ®   פותחה ע"י דרמטולוג וחוקר מדעי מצטיין, אמריקני,  בשם ד"ר אלכס קאדבי . בשנת 1999. ד"ר קאדבי אשר סבל מבעיות שיער החליט לפתח מוצר טבעי ,המתבסס על מרכיבים טבעיים אשר נעשו עליהם מחקרים מודעים מוכרים ומבוקרים, להוכחת יכולת בהחייאת השיער ואזורי צמיחת השיער בעור הקרקפת. לאחר סדרה של ניסויים שכללו גם מחקר מבוקר על 80 מטופלים  נרשמה הפורמולה כפטנט . מוערכת בשוק האמריקני כפתרון הטבעי היעיל והאפקטיבי ביותר להחייאת השיער  לגברים ונשים ! למעוניינים ,ניתן לקרוא בהרחבה  באתר האמריקני- לחצו כאן.  

כמו כן מומלץ להיכנס לאתר המקיף הבא  בנושא שיער,  והגישות הטיפוליות המודרניות ביותר- לחצו כאן .

 

סרום להחייאת השיער ועור הקרקפת - Scalp & Hair Reviver

מכיל כ - 16 מרכיבים טבעיים אשר , עברו תהליך מיצוי ליצירת הסרום , כגון : צמח הסו פאלמטו, תמצית מגרעיני ענבים, חומצות שומניות מהצומח, ועוד , בנוסף מכיל הסרום אבץ , ויטמין B6  וויטמין E. המוצר מגיע בשלשה בקבוקים חתומים ומזלף לטיפול. הערכה מספיקה ל-  6 חודשי טיפול.

הוראות השימוש : שימוש יומי. מומלץ שעה לפני השינה להזליף 1 מ"ל על הקרקפת, בעיקר באזורים הבעייתיים, ולעסות במשך כ- 20 שניות. להשאיר על הראש לפחות 3 שעות, לא חייבים לשטוף . ריח נעים. לא שומני. הטיפול נמשך שנה עד שנה וחצי.   העיסוי על עור הקרקפת הנו התהליך האפקטיבי ביותר בהשוואה לכל מוצר בליעה טבעי אחר, וזה בדוק!

 

 

שמפו לניקוי והחייאת השיער ועור הקרקפת - Bio Cleansing Shampoo 

השמפו מכיל  25 מרכיבים שונים : את מרכיבי הסרום בתוספת מרכיבים לניקוי והחייאת אזורי הצמיחה בעור הקרקפת וכן מרכיבים שמחזקים את סיב השערה , וכמו כן שמן חוחובה הידוע בתכונותיו לשיקום השיער ומניעת שבירת השיער וקצוות מפוצלים. שילוב של מנטול  בפורמולה הופך את החפיפה לחוויה מרעננת  .כבר לאחר החפיפה הראשונה תבחינו ששיערכם נראה בריא יותר. אפקט  נוסף של השמפו הוא ניפוח השיער - Volumer - מתן ההרגשה של שיער מלא כבר מהיום הראשון. מרכיבים טבעיים ללא S.L.S.

  הוראות השימוש : לחפוף רגיל ולהשאיר 3 דקות, לשטוף במים פושרים.

יתרונות

 טבעי לחלוטין

קל לשימוש

תוצאות ראשוניות מהירות

ללא תופעות לוואי

לנשים וגברים

עלות טיפול חודשית נמוכה

פטנט רשום

מה אומרים המומחים?

משה פרימן ND דוקטור לרפואה טבעית ממרפאת אלטרנטיבה : " המוצר מומלץ בחום ללקוחותיי מזה מספר חודשים והתוצאות מרשימות ".

דוקטור קאדבי מפתח המוצר - דרמטולוג בעל שם עולמי אשר פיתח את המוצר " Revivogen לא רק עוצר את נשירת השיער, אלא גם תורם לצמיחה מואצת של השיער ע"י חסימת DHT ממגע עם זקיקי השיער... ".

דיוויד ספנסר עורך המגזין המוביל לנושא שיער BaldTruth :

"Revivogen הינו המוצר הטבעי היחידי לטיפול בנשירת שיער וחיזוקו שאני ממליץ עליו" .

לקבלת רשימת מומחים נוספת נא ליצור איתנו קשר :  1-700-700-349 www.revivogen.co.il

מה אומרים הלקוחות?

 ( במידת הצורך ניתן לדבר עם לקוחות מרוצים )

.שי ב. ( 25 )

"השימוש ברביבוגן עשה לשיערי את מה שלא קיבלתי משום מוצר אחר. שיערי התחזק ונראה בריא יותר ומלא יותר. ואפילו דאגתי שתהיה לי ערכה צמודה בטיול הארוך שעשיתי במזרח. מומלץ בחום!"

Nancy G

"עם התופעות של גיל המעבר הבחנתי ששיערי נעשה דליל ודק..התחלתי להשתמש בכובעים על מנת להסתיר את שיערי..השתמשתי בריגיין במשך כשנה אולם  לא חל שינוי.

אז התחלתי להשתמש ברביבוגן ... תוך 6 חודשים השיער חזר לחיות מלאה.

אני אוהבת את המוצר שלכם וממליצה עליו בחום לכל חברותיי ולכל הנשים שסובלות מבעיות שיער."

אבי. ת.

אני חייל ומגיל 18 חלה אצלי הידלדלות שיער משמעותית. התחלתי את השימוש לפני כשנה וממש הופתעתי. מתברר שלפעמים פרסום הוא נכון. כיום שיערי הבריא והתמלא . חברים שסובלים מבעיות דומות   כבר  מתעניינים ברצינות.

נרדה. ש.

עברתי השתלת שיער באזור בעייתי במיוחד אולם גם באזורים האחרים של הראש המצב היה גרוע. מאז שהתחלתי להשתמש במוצר - חודש בלבד - אני חופפת את הראש בכיור . להפתעתי אין זכר לשערות בכיור.....קניתי וזכיתי.

מיכל יולי 05

"כשהייתי בסאן פרנציסקו השתמשתי ב Revivogen .
היה לי פעם שיער נהדר. מהרגע שהתחלתי לצבוע הוא הידלדל.
כאחת שניסתה כל דבר אפשרי ..ה 
Revivogen
הוא המצאת המאה.
זהו התכשיר היחידי שבאמת עובד.
אם יש אפשרות לרכוש אותו בארץ..תחטפו! עלי! "

 לפרטים נוספים - התקשרו אלינו ונשמח לענות לכם על שאלה זאת ושאלות נוספות.

1-700-700-349                                  www.revivogen.co.il אתר המוצר בעברית

 www.revivogen.com אתר המוצר בארה"ב

משווק בלעדית בישראל ע"י טבעי מוצרי בריאות ייחודיים.

מיועד לנשים וגברים                 

לחצו  כאן

הפתרון הטבעי להחייאת השיער

 אנו מתנצלים אם הפרענו להסרה לחץ כאן


reply via email to

[Prev in Thread] Current Thread [Next in Thread]