gutopia-dev

[rgui-dev] כרית החימום במיקרוגל - גדולה במח יר קטן

From: מגיע לי - הכרית הכי גדולה שיש
Subject: [rgui-dev] כרית החימום במיקרוגל - גדולה במח יר קטן
Date: Mon, 3 Dec 2007 09:22:17 -0600

לא רואה את המודעה : הקלק כאן

  כרית החימום במיקרוגל הכי גדולה שיש

  60

ס"מ

  18

ס"מ

  מצויינת לפינוק הגוף, לחימום המיטה ולחימום כפות רגליים קרות.
  מעולה לסובלים מכאבי גב, שרירים תפוסים או צוואר כואב. במכוני
  הפיזיותרפיה של מכבי, תל השומר, הדסה, מאוחדת ועוד משתמשים
  בה יום יום. אלפי לקוחות ומטופלים לא זזים בלעדיה. ועכשיו, כשהחורף
  בפתח והלילות קרים, היא במחיר חסר תקדים ובלעדי למנויי "מגיע לי"

מידע למפרסמים
מודעה זו נשלחה אליך מתוך רצון טוב, מאגר הנתונים של "מגיע לי" נועד ליצירת כוח צרכני עצום אשר מועיל לכולנו. עם ברצונך לגרוע עצמך מהרשימה אחת ולתמיד לחץ על המעטפה... וראה הוסרת!

Promo Marketing
po box 449 - Sokolov, Herzelia 11111 IL