gug-bg-herd

Re: [kazehakase] Мистериозен бъг, свър зан с GObject

From: Dimitur Kirov
Subject: Re: [kazehakase] Мистериозен бъг, свър зан с GObject
Date: Sat, 24 Jul 2010 11:13:36 +0300

> #18 0xaf721437 in nsHttpChannel::AsyncOpen (this=0x9d4cfa8,
>     listener=0xa0185d8, context=0x0) at nsHttpChannel.cpp:4204
> g_io_unix_dispatch

Намирисва ми на логическа грешка. Най-бързо може да се открие като се
видят последните промени по кода с мрежовата част и интеграцията му с
glib. При логическа греша gdb не може да помогне :-(

При асинхронни връзки се регистрират и отрегистрирват функции, които да
се изпълняват при възникването на някакво събитие с някакъв код(статус).

g_io_unix_dispatch - вътрешна функция за glib, редовно следи за
състоянието на добавените му мрежови канали и при нужда извиква
регистрирана функция с определен код. Тя работи перфектно и няма нужда
да се търси там проблемът.

Програмата (kazehakase) очаква събитията и кодовете да възникват с
някаква последователност и цялата логика е базирана на тази очаквана
последователност. Когато очакванията не се сбъднат, идва и гърменето.

така де...ако има промени около g_io_add_watch*, g_source*,
g_io_channel*, както и функцията, която е регистрирана с
g_io_add_watch*, там ще да е логическата грешка.

Има ли kazehakase web достъп до VCS-а си, за да може да разцъкам
промените от последната версия?