gug-bg-herd

Re: [vlc] Помощ при миграци я libmpcdec3 -> libmpcdec6

From: Yavor Doganov
Subject: Re: [vlc] Помощ при миграци я libmpcdec3 -> libmpcdec6
Date: Fri, 29 May 2009 17:24:31 +0300

В 17:12 +0300 на 29.05.2009 (пт), Ivaylo Valkov написа:
> Изпробвах с файловете, които си предоставил.

Благодаря.

> Обаче забелязвам следния проблем. Файлът с версия sv7 (unt.mpc)
> свири, но в началото нещо изскърцва ... като бързо превъртане. При vlc
> без кръпки не го чувам това.

Не мога да го възпроизведа това.  Ще пробваш ли с някои то файловете на
http://samples.mplayerhq.hu/A-codecs/musepack/ ?

> Другият файл с версия sv8 не се възпроизвежда с vlc, независимо дали
> съм приложил кръпките.

Хмм.  Нали регенерираш configure и config.h.in?  (Без кръпката и
посмъртно няма да го просвирва.)  Погледни и с ldd дали наистина
приставката е динамично свързана с libmpcdec6.

> Интересното всъщност, е че vlc ми извежда полезна информация при опит да
> отвори файла.
> Явно разпознава  формата — изведжа ми „MUSEPACK8 Audio“.

Ще го проверя това...

> Същият файл се просвирва от mplayer.

Mplayer си ползват техните библиотеки директно, няма нищо общо с
libmpcdec.

> В момента имам проблем с обновяването на дистрибуцията и не мога да
> изпробвам файла с totem.

Няма смисъл та пробваш с totem.  totem-xine няма да работи, а
totem-gstreamer ще си работи перфектно ако компилираш gst-plugins-bad
спрямо libmpcdec6.  Тук въпросителни няма.