glms-hackers

Re: [Glms-hackers] lessen

From: Geert Vernaeve
Subject: Re: [Glms-hackers] lessen
Date: Sat, 22 Feb 2003 21:47:17 +0100 (CET)

On Sat, 22 Feb 2003, Rudy Gevaert wrote:

> Hoe waren de lessen afgelopen week?  Ik kon niet komen...

Ik denk dat de meeste cursisten wel content waren; ze waren wel tevreden,
ook al hebben we niet alles kunnen bespreken en hebben we niet echt
ingegaan op educatieve software (ideetje voor de volgende editie).
Misschien hebben we ook wat te veel nadruk gelegd op de console ipv alles
systematisch via de menuutjes te doen. Maar al bij al denk ik dus wel dat
ze content waren :-)

--
NEC SPE                  address@hidden                NEC METU
0496/20.14.60              address@hidden                          09/264.49.02