[Glms-hackers] glms glms.tex

From: gazza
Subject: [Glms-hackers] glms glms.tex
Date: Thu, 06 Feb 2003 12:51:14 -0500

CVSROOT:        /cvsroot/glms
Module name:    glms
Changes by:     gazza <address@hidden>  03/02/06 12:51:13

Modified files:
        .              : glms.tex

Log message:
        Heb de opmaak wat (veel) aangepast:
        - er wordt enkelzijdig afgeprint, dus heb ik de tekst wat breder
genomen.
        scheelt 50 blz
        - Heb ook de lay-out van de paragrafen aangepast: geen inspringing meer
        en een witte regel tussen elke paragraaf. Ik vind dat veel mooier, weet
        niet wat de rest denk. Zeg maar, undo is altijd mogelijk.

        Heb ook een nieuw commandotje toegevoegd, nodig bij maximabespreking
(dat
        nog komt)

        Had dan nog een vraag met betrekking tot een figuur waarvan ik niet
doorheb
        waarvoor ze dient: 'licq.png', 'k denk dat ze van Terje is. Kun je die
eens
        hermaken ofzo? Gaat over multimedia en ik heb dat niet staan op mijn
systeem.
        Dat ze niet mooi op de bladzijde komt is niet erg. Daar zorg ik wel
voor.

CVSWeb URLs:
http://savannah.gnu.org/cgi-bin/viewcvs/glms/glms/glms.tex.diff?tr1=1.20&tr2=1.21&r1=text&r2=text