elmo-users

ODP: Re: [elmo-users] timeout przy pobieraniu maili

From: Krzysztof Gibas
Subject: ODP: Re: [elmo-users] timeout przy pobieraniu maili
Date: Mon, 04 Aug 2003 16:58:28 +0200

On Sun, 03 Aug 2003 22:17:59 +0100, rzyjontko wrote:
> Mam taką propozycję.  Ja mam bardzo krótką pamięć i z pewnością
> zapomnę, że takie coś jest.  Chciałem więc zaproponować zgłaszanie
> błędów przy pomocy tego formularza:
>   http://savannah.nongnu.org/bugs/?func=addbug&group=elmo
>
> Może to się wydaje niedorzeczne, ale pomoże mi pamiętać co jest jeszcze
> do zrobienia, a Wy będziecie informowani o postępach z błędami.
> Najważniejsze jednak jest to, że ja nie zapomnę o takim błędzie.

Jeżeli w jakikolwiek sposób Ci to pomoże, to chyba warto tak robić.
Choć mi łatwiej jest wysłać na szybkiego maila na elmo-users, niż włazić
na stronę, logować się i wypełniać jakieś formularze.

ewentualnie zawsze można dodawać błąd + krótki opis do TODO.

no nic, Twoja decyzja, jeżeli faktycznie tak ma być łatwiej, to ja się
przestawie.

Krzysiek.
--
Uncle Ed's Rule of Thumb:
        Never use your thumb for a rule.  You'll either hit it with a