dev-serveez

[dev-serveez] diameter

From: Jessie Wolfe
Subject: [dev-serveez] diameter
Date: Thu, 19 Oct 2006 15:44:19 +0300

Wow man wat een klein licht dingetje.
Geeft toch altijd een goed beeld hoe de sfeer is in het bedrijf. Hij wordt dan gebruikt als een soort voorbeeld van hoe je open kunt zijn of hoe je van je zwakte op een moment je sterkte kunt maken. If you've been waiting to purchase a TGB license, don't delay.
Ik doe dat omdat ik me laat verrassen, verwonderen, nieuwsgierig maken. Bedankt voor de moeite.
Geen overdreven poeha of zakelijke franjes, nee gewoon lekker informeel en joviaal. De rol van verkoper, de rol van bankmedewerker, de rol van directeur, etc.
Licht lekker in de hand en het bedieningsgemak is perfect.
Zit daar iets in 'van binnen'? Als je hier op een permalink klikt, of op de banner, dan zul je automatisch daar naar toe gaan. En ik moet zeggen, die sfeer beviel me wel.
En met een dergelijke visie belooft dat veel goeds.
Now is the time to get in before the new pricing model takes effect. If you've been waiting to purchase a TGB license, don't delay. Laat ik eens voor mezelf spreken. En met een dergelijke visie belooft dat veel goeds. En natuurlijk heb ik de Commodore Gravel even gezien. Challenge her if you dare.
Mensen vinden er kennelijk iets in wat puur en authentiek is.
in zou kunnen zetten om deel te nemen in de Commodore community. Ik doe dat omdat ik me laat verrassen, verwonderen, nieuwsgierig maken.